Sveiki atvykę į mūsų internetinės parduotuvės DUK puslapį! Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie padės Jums greitai ir lengvai rasti reikiamą informaciją apie mūsų prekes, užsakymo procesą, pristatymą, grąžinimą ir kt. 

Jei nerandate atsakymo į savo klausimą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda – mes visada pasiruošę padėti! 
pagalba@kreizas.lt 

Užsakymas

  1. Išsirinkite prekes iš mūsų siūlomų produktų. 
  2. Įsidėkite prekę į krepšelį. 
  3. Pereikite prie apmokėjimo. 
  4. Suveskite pristatymo duomenis. 
  5. Pasirinkite patogų mokėjimo būdą. 
  6. Laukite iš mūsų elektroninio laiško ir ateinančios pristatymo dienos! 
  • Sumokėti už prekes galite tik internetine bankininkyste. 

Pristatymas

  • Šiuo metu pristatome produktus tik lietuvoje. Norint gauti produktą užsienyje kreipkites elektroniniu paštu info@kreizas.lt 
  • Tai internetinė parduotuvė. Prekės pristatomos per kurjerį ar paštomatą. 
  • Užsakymai pristatomi per 2-9 darbo dienas. 
  • Prekės visoje Lietuvoje pristatomos per DPD kurjerių tarnybą pirkėjo nurodytu adresu arba DPD pickup terminalą (paštomatą). 
  • Pateikiant užsakymą jums reikia suvesti savo adresą. Prieš pristatyma gausite žinutę iš DPD kurjerių tarnybos su pasirinkimu kaip gauti prekę – pristatymas į namus arba terminalą. 

Grąžinimas

  • Prekę galite pakeisti arba grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo. Keičiama arba grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (su visomis etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir kt.) ir tos pačios komplektacijos kokią gavote. 
  • Pakeičiant arba grąžinant prekę, būtina pateikti atspausdintą pirkimo dokumentą ir užpildytą keitimo/grąžinimo formą. 
  • Keičiamos arba grąžinamos prekės turi būti siunčiamos registruota siunta. Kreizas.lt elektroninė parduotuvė turi teisę nepriimti keičiamos arba grąžinamos prekės, jei ji yra panaudota, be etikečių, sugadinta arba praėjus keitimo/grąžinimo terminui. 
  • Keičiamų ar grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma, siuntimo išlaidos nekompensuojamos. 
  • Jeigu už prekę buvo mokėta dovanų kuponu – grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma. Dovanų kuponas nėra keičiamas į pinigus. 
  • Pirmiausia mes turime įvertinti grįžusios prekės būklę. Jeigu prekė atitinka mūsų grąžinimo sąlygas Jums grąžinsime pinigus į sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas mūsų internetinėje parduotuvėje. 
  • Pinigų grąžinimas gali užtrukti apie 5 darbo dienas.